divendres, 13 d’agost de 2010

Sistema

Aquest mes d'agost he d'escriure un total de 27 articles per a aquest diari: un per dia; per fer-ho, cal que em cenyeixi a un horari estricte, així: 9.30: porto els nens al casal i torno cap a casa via el quiosc i el forn; 9.45: provo de pensar en algun tema que m'engresca o bé que em treu de polleguera (o totes dues coses alhora); 10.20: em trec la samarreta i poso el ventilador al màxim; 10.23: em poso a redactar l'article; 12.00: en no trobar un final adequat per a l'article, dino d'hora amb el menjar comprat al forn alhora que llegeixo el diari comprat al quiosc; 12.30: faig la migdiada; 12.45: em desperto; 12.50: m'aixeco i m'esquitxo la cara amb aigua freda abans que tingui la temptació de tornar al llit; 13.08: com que encara no he trobat cap final per a l'article, obro el correu electrònic i contesto quatre missatges; 14.30: acabo l'article de qualsevol manera; 15.00: retallo l'article en descobrir que li sobren caràcters; 15.30: dono l'article per bo; 15.35: imprimeixo l'article escrit ahir i el corregeixo de dalt a baix atès que tot i haver-lo donat per bo fa 24 hores ja veig que no és bo ni en broma; 16.00: obro el correu postal; 16.10: calculo quants articles caldrà fer per pagar cada factura; 16.30: al llarg de la tarda, repeteixo el procés sencer, menys el dinar i la migdiada, que seran substituïts pel sopar i unes cerveses, respectivament; 23.59: dormo, tot esperant que els lectors es mostraran comprensius quan vegin que l'article que llegiran l'endemà no és res més que un article sobre com s'escriu un article.

Matthew Tree, Avui, 13/08/2010

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entradas populares

Compartir