dimarts, 4 d’abril de 2017

Rèplica oberta a Jordi Galves

Avui, Jordi Galves ha publicat aquest article a El Nacional:

Aquesta és la meva rèplica oberta:

Benvolgut Jordi,

Tens tota la raó. Tinc un gust literari pèssim. A qui se li acut publicar un volum d'obres de Shakespeare i traduïdes pel Joan Sellent! I un ebook de l'Enric Casasses! Per cert, fa uns quants dies que no em bombardeges amb whatsapps per demanar-me que et faci arribar el volum de Shakespeare. Encara el necessites? Tens raó, sóc un cafre.

També té delicte que més de mil persones s'hagin avingut a escriure gratis a Núvol, vivim en un país de bojos, o potser els bojos només som tu i jo. En qualsevol cas, tens tota la raó, és lamentable que en aquests cinc anys que fa que vam fundar Núvol només hágim estat capaços de construir una redacció amb set joves periodistes culturals, remunerats, sí, però són massa pocs per l'immens talent que té aquest país. Jo també penso que és una pena que l'amistat sigui un dels motors de la cultura, i l'amiguisme, buf. Si tots féssim com tu segur que tindríem un país més culte i el cul, com el teu, també més gros. 

Sort que almenys tu i jo encara som amics.

Bernat Puigtobella.

1 comentari:

  1. La referència al cul de Galves demostra, Puigtobella, que aquest és el lloc on vós teniu el gust. Però val més tenir el cul gros que llogat.

    ResponElimina

Entradas populares

Compartir